بزرگترين وبلاگ اس ام اس

به وبلاگ علي کريمي خوش آمديد نظرات وپيشنهادات شمادوستان باعث دل گرمي ماست ... خدايا عطا کن .. تحملي که بپذيرم چيزهايي که نمي توانم تغيير دهم وشهامتي که تغيير دهم چيزهايي که مي توانم وخردي که تشخيص دهم تفاوت بين اين دو را ... .اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
صفحه اول    |     آرشيو مطالب     |     پست الكترونيك
 

اس ام اس غمگین

اس ام اس های دلشکسته جدید بهمن ۹۲

اس ام اس غمگین و دلشکسته بهمن 92

 

خدایا. . .! ببخش ک امانتدار خوبی نبودم…

دلی ک داده بودی شکست!

- – - – - – - – - – ——————-

شب است… کلنجار میروم با خودم، با دلتنگی هایم، با قلب له شده ام،

با غرور شکسته ام… سراغش را بگیرم، نگیرم، بگیرم، نگیرم…

نزدیک صبح است، دل را به دریا زدم… مشترک مورد نظر در حال مکالمه است…

- – - – - – - – - – ——————-

آغوش بعضی ها علم را زیر سوال میبرد!…

آنقدر آرامت میکند ک هیچ مسکنی نمیتواند جایش را بگیرد…!

- – - – - – - – - – ——————-

خدایا اهل معامله هستی؟ جهنمت را ندیده با دنیایت عوض میکنم!

- – - – - – - – - – ——————-

خدایا حسش نیست، تو خودت جریانو میدونی دیگه!!!

“پس آمین”

- – - – - – - – - – ——————-

کشتی هایم غرق نشده

اما در هیچ “بندری” کسی

به “انتظار” برگشتنم نیست…

- – - – - – - – - – ——————-

چشـــــمانم را به نابینایی میفروشم،

تا کسی را که دوست دارم با دیگری نبینم!

- – - – - – - – - – ——————-

ترس من از تنهایی نیس، ترس من از اینه

ک تنهایی هم منو تنها بزاره

- – - – - – - – - – ——————-

“” دوستت دارم “” این تعارف نیست،

زندگی من است. . .

- – - – - – - – - – ——————-

من بیهوده سوختم… درست مث ی سیگار روشن

وسط لبهای کسی که سیگاری نبود!!

- – - – - – - – - – ——————-

هرچه دل تنگت میخواهد…

ساکت… کسی درکت نخواهد کرد!

- – - – - – - – - – ——————-

خیالم راحته اگه زمستون سردم شد؛

یه کسی دارم ک دمش خییییلی گرمه!

- – - – - – - – - – ——————-

خدایا من هم مثل تو تنهایم…!

به جهنمت دعوتم کن زغال از تو

دوسیب از من!

- – - – - – - – - – ——————-

بهش میگفتم “دوستدارم” میگفت:

حرفای تازه بزن اینا کهنه شده…

اما نمیدونست ی روز دلش واسه

حرفای کهنم ی ذره میشه!!!

- – - – - – - – - – ——————-

دستم نقاشی بلد نیست اما

دلم برایت پر میکشد…

- – - – - – - – - – ——————-

به سلامتی اونی که تنهام گذاشت ولی

هنوزم که هنوزه رمز گوشیم تاریخ تولدشه

- – - – - – - – - – ——————-

زمستان نیست…! دلتنگی توست ه

به لرزه انداخته چهارستون دلم را…

- – - – - – - – - – ——————-

از کنارم رد شد بی محلی اش آزارم نداد

اما سوختم وقتی گفت: “ندیدمت”

- – - – - – - – - – ——————-

آهای پسر میدونی با من چه کردی؟

تو مرا کشتی… برای خودم ناراحت نیستم،

برای دخترت نگرانم… نکند تقاص “آه” مرا او بدهد!

- – - – - – - – - – ——————-

از اینکه بگویی: “دوستت دارم” هرگز خجالت نکش

برخی واژه های کوچک به اندازه ی یک انفجار بزرگ تاثیر گذارند…

- – - – - – - – - – ——————-

کاش امسال “تو” را برایم عیدی بدهند. . .

- – - – - – - – - – ——————-

تمام لباس عـــــــروسهای دنیا را هم ک بیاورند

برای من مانند لباس عــــزاست!

چون دامـــادم دیگریست…

- – - – - – - – - – ——————-

همیشه بیادت هستم… اما شاهدی ندارم…

جزکوچه پس کوچه های خلوت دل…!

- – - – - – - – - – ——————-

تمام ثانیه های زندگی ام را می بخشم ب تکرار زمانی

ک رویای آغوش تو را بارها و بارها تعبیر کند…

- – - – - – - – - – ——————-

کاش نقشه “سرزمینم” ب جای گربه شبیه سگ بود

تا مردمش بجای خیانت باوفا بودند…

- – - – - – - – - – ——————-

میگویند دل بهدل راه دارد…!

دیگر نپرس چرا دوستت ندارم!

- – - – - – - – - – ——————-

وقتی اولین احساس مادرم به من “تهوع” بود از دیگران توقع ندارم!

- – - – - – - – - – ——————-

سلام! ببخشید نمیخوام نگرانت کنم، ولی من فردا صبح میرم بیمارستان!

ی عمل کوچیک قلب دارم

.

.

.

میخوام دریچه ی قلبمو به روت باز کنم!

- – - – - – - – - – ——————-

وقتی ارزشها عوض میشوند!!!

عوضی ها با ارزش میشوند!!!

- – - – - – - – - – ——————-

به سلامتی دختری ک سر سفره عقدش

به جای گفتن “با اجازه بزرگترها”

گفت “با اجازه عشقی که نذاشتن بهش برسم”

- – - – - – - – - – ——————-

همیشه همه توی بن بست زندگی برمیگردن سراغ عشق اولشون

اما چ سخته اون روز که عشق اولت رفته باشه سراغ عشق اولش!!

- – - – - – - – - – ——————-

روزی اگر نبودم، تنها آرزوی ساده ام این است

زیر لب بگویی: “” یادش بخیر “”

- – - – - – - – - – ——————-

میگن چون “دنیا” اسم دختره بی وفاست!

حالا تو اسمشو بزار “جهان” ببین فرقی ب حالت میکنه!

- – - – - – - – - – ——————-

فراموش کردنت کار آسانیست!

کافیست دراز بکشم، چشمهایم را ببندم و نفس نکشم

- – - – - – - – - – ——————-

میگما: این یارو ک اسمش افتاده بالای گوشیت خیلی خرابته…!!!

- – - – - – - – - – ——————-

یه دل دارم شقایق زار داغی / شب شوقم ندارد چلچراغی

دلم خون گشته از یاری ک یکدم / نمی گیرد ز حال من سراغی

- – - – - – - – - – ——————-

قوری ز قلم، قلم ز قوری!

تو عشق منی، قوقولی مقولی

- – - – - – - – - – ——————-

خدایا… مگر بودن او در کنار من چقدر از دنیایت را میگرفت!!

- – - – - – - – - – ——————-

به نظرت سال ۹۳ چه اتفاقی برای من می افته؟

از ۱ تا ۱۰ یک عدد بگو؟

.

.

.

۱٫ پر از شادی ۲٫ مسافرت زیاد ۳٫ ازدواج ۴٫ موقعیت کاری ۵٫ با عشقمم

۶٫ پر از سوپرایز ۷٫ بچه دار ۸٫ تغییر نمیکنی ۹٫ پر از پول ۱۰٫ تنهایی

- – - – - – - – - – ——————-

ب سلامتی اون روزی ک تک تکتون واسم مشکی بپوشید،،

بیاید سر مزارم غبار سنگ قبرم رو کنار بزنید و ببینید نوشته:

زنده بودم کجا بودید؟؟

- – - – - – - – - – ——————-

بیا جایمان را با هم عوض کنیم!

دلم لک زده برای اینکه کسی عاشــــم باشد!

- – - – - – - – - – ——————-

همه رابطه ها با جمله: تو با بقیه فرق داری شروع میشه!

با جمله: تو هم مثل بقیه ای تموم میشه!

- – - – - – - – - – ——————-

میگن آخر خنده گریه است!

بهانه ای جور کن بخندم!

بغض در گلو دارم!

- – - – - – - – - – ——————-

روزی ک با تو شـــــــــروع نشود

اصلا نمی ارزد ب شــــب برسانی اش…

- – - – - – - – - – ——————-

دلــــــم اگر برای تو تنگ میشود، ببخش!

روزم اینگونه، قشنگ میشود…

- – - – - – - – - – ——————-

کوتاهترین قصه ی دنیا:

رفـــــــــت…!

- – - – - – - – - – ——————-

خنده های تو آرزوهای من است!

بخند تا برآورده شوند…

- – - – - – - – - – ——————-

از دست زمانه تیر باید بخوری

دائم غم ناگزیر باید بخوری

صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست

بچه تو هنوز شیر باید بخوری

- – - – - – - – - – ——————-

ضربان قلبم
با تـــو : _/_/_/_
دور از تـــو : _\_ _\_
بدون تـــو : …………

- – - – - – - – - – ——————-

من نا امید نیستم شب پر از امید میخوابم

هر شب میخوابم ب امید اینکه دیگر بلند نشم

- – - – - – - – - – ——————-

امیدوارم الان ک میخوابی خواب زیباترین و نازترین دخترو ببینی!

فقط سعی کن بهش عادت نکنی چون من وقت ندارم هر شب بیام ب خوابت!

- – - – - – - – - – ——————-

خــــــدایا! دستانی را در دستانم قرار بده ک پاهایش با دیگری پیش نرود…

- – - – - – - – - – ——————-

چشمانم را باز میکنم و نیست…!!!

این بی رحمانه ترین اتفاق هر روز است…

- – - – - – - – - – ——————-

برگشته ای اما…

برای من برگشت خورده ای…

- – - – - – - – - – ——————-

دوست داری بمیرم؟!

نگران نباش صبر کن آخرم مرگه دیگه

ولی زودتر از بقیه!

- – - – - – - – - – ——————-

اگر من بمیرم چیکار میکنی؟

از ۱ تا ۸ ی عدد بگو!

.

.

.

۱:خوشحال میشم ۲: فرقی برام نمیکنه ۳: گریه میکنم ۴: منم میمیرم

۵: خداکنه زودتر بمیری ۶: فراموشت نمیکنم ۷: خودکشی میکنم ۸: ی دختر دیگه

- – - – - – - – - – ——————-

رفتی خدا پیشت و پناهت بسلامت…

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست…

- – - – - – - – - – ——————-

روی کارت برایش نوشتم “ب امید فردای بهتر”

دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده.

تازه فهمیدم آن روز “الف فردا” یادم رفته بود

- – - – - – - – - – ——————-

به انتظار طاها / به رفاقت مرتضی / به عشق مرضیه / به شالا تانی زیور

به خود سریه بیتا / به زن زلیلی نادر / به مرام فرید/به لاتی کیانوش

به چشمهای پر اشک باران/خلاصه به اندازه ی آوای باران در انتظار دیداریم.

- – - – - – - – - – ——————-

ای همه ی وجود من،

نبود تو نبود من

- – - – - – - – - – ——————-

هرگز نفهمیدم چه رازیست میان دل و دستم؟؟

از دستم رفت به هر کسی دل بستم…

- – - – - – - – - – ——————-

به سلامتی پسری ک…

ولش کن پسرا جنبه ندارن

سلامتی همه ی دخترا!!!

- – - – - – - – - – ——————-

این روزها حس میکنم جایی را “تنگ” کرده ام!

جایی در قلب تو برای آمدن “دیگری”

- – - – - – - – - – ——————-

پشت یک پیکان خوابیده نوشته شده بود:

گریه میکرد خوابوندمش!!

- – - – - – - – - – ——————-

فراموش کردن تو هنر میخواهد

و من بی هنرترین انسان عالمم

- – - – - – - – - – ——————-

بی تو شبام تاریکه!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط محمد علي كريمي

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
نويسندگان
پيوندهاي دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علی کریمی(اس ام اس) و آدرس mohamadalikarimi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

با تشكر: محمد علي كريمي





امکانات جانبي

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 5984
بازدید کل : 731087
تعداد مطالب : 280
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 1



اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس عشقولانه,  اس ام اس عارفانه ,  اس ام اس محرم ,  اس ام اس عید قربان ,  اس ام اس عیذ فطر ,  اس ام اس نامردی ,  اس ام اس خیانت ,  اس ام اس تولد,  اس ام اس شهادت ,   sms jadid،smsvajok,sms jok jadid,shakheh,jokvasms,jok sms jadid , sms جوک sms خنده دار sms خنده دار جدید sms خیلی باحال sms سرکاری sms ماه smse sare kari اس , اس ام اس غضنفری ,اس ام اس های خنده دار, ماه 92 ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید ,اس ام اس های خنده دار و سرکاری ,اس ام اس های جدید, خنده دار خرداد,  اس ام اس سالگرد ازدواج,sms سالگرد ازدواج,اس ام اس واسه تبریک سالگرد, ازدواج.اس ام اس به مناسبت سالگرد ازدواج و تولد اس پر معنا, اس ام اس با معنا,اس ام اس هاي زيبا, جملات زيبا, جمله ي با معنا از بزرگان, اس ام اس , اس ام اس عارفانه ي ،اساماس عاشقانه ,  اس ام اس زيبا ,  اس ام اس قشنگ ,  اس.ام.اس عشق ,  اس ام اس دوست داشتن ,  اس ام اس جديد ,  اس ام اس عاشقانه ,  اس ام اس لاو ترکون ,  اس ام اس سال کرکر خنده 1 ,  اس ام اس دل شکسته ,  اس ام اس غم ، اس ام اس تنهايي ,  اس ام اس دوستي ,  اس ام اس خيلي جديد ,  اس ام اس روز , اس ام اس امروز ,  اس ام اس ,  پيامک عاشقانه , اس ام اس خنده دار., اس ام اس سرکاري., اس ام اس باحال., اس ام اس جديد., اس ام اس روز., اس ام اس، اس ام اس خنده دار، اس ام اس سرکاري,اس ام اس باحال, اس ام اس جديد,اس ام اس روز, اس ام اس ناب, زيبا ترين اس ام اس ها,sms jaded ,. sms sarekari ., sms toopsms agheghane jadid , sms عاشقانه, sms عشقولانه, sms tabrike asheghane ,ترکي اس ام اس ,  ترکي شعر اس ام اس لر،اس ام اس, 99 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98جدید,  اس ام اس پر معني ,  اس ام اس با معني ,  اس ام اس معني دار ,  جملات زيبا ,  جملات پر معني , مسيج ,  پيامک زيبا براي دوستان , اس ام اس +18,  اس ام اس يراي رفيقان


جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ